Procedemento de admisión do alumnado - 2º Ciclo Infantil e Primaria

LISTAXE DE VACANTES

PRAZOS

.

- Do 1 ao 22 de Marzo de 2021 presentación de solicitudes de admisión: Este trámite é necesario para os alumnos de 3º de Educación Infantil (aula 2 anos) de Casa do Neno que queiran continuar os estudios en 4º de Educación Infantil no noso centro para o vindeiro curso e tamén é requisito para o alumnado que solicite posto escolar por primeira vez no noso centro .

* Anexo II Solicitude de Admisión (galego)

* Anexo II Solicitud de Admisión (castellano)

A presentación do anexo farase preferentemente por internet, usando o portal da Xunta de Galicia (www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

.

- Dende o día 25 de Marzo ata o 9 de Abril de 2021. Rematado o prazo de solicitudes de praza, se hai máis solicitudes que prazas vacantes as familias solicitantes de praza deberán presentar a documentación acreditativa alegada no baremo.

* Instruccións sobre como acreditar os criterios de baremación.

.

- Antes do 25 de Abril publicaranse as listaxes provisionais de admitidos.

.

- Antes do 15 de Maio publicaranse as listaxes definitivas de admitidos.

.

- Do 20 ao 30 de Xuño formalización de matrícula para os alumnos admitidos. A documentación deberá ser recollida de modo presencial no centro ou nesta ligazón (documento de matrícula).

.

* Toda solicitude de admisión de novos alumnos tramitada fora de prazo, deberá presentarse na sede de Inspección Educativa de Santiago, sita no Edificio Mupega, Rúa San Lázaro, 109.

INSTRUCCIÓNS DA CONSELLERÍA PARA O PROCESO DE ADMISIÓN

- Instruccións sobre o proceso de admisión (decembro 2020).

NORMAS REGULADORAS DO PROCESO

- No DECRETO establécense os principios e normas xerais da admisión do alumnado.

* Decreto 254/2012, do 13 de decembro

- Na ORDE desenvólvese o procedemento concreto para levar a cabo a admisión, coas concrecións máis precisas.

* Orde do 12 de marzo de 2013

* Orde do 25 de Xaneiro do 2017 con modificacións a Orde do 12 de Marzo de 2013

* Orde do 18 de decembro de 2020

Toda a información oficial tédela detallada na páxina web da Consellería de Educación.