Casimira Canelón llega a 4º de infantil

En el aula de 3 años continúan llegando las sorpresas;esta vez de la mano de Casimira Canelón que nos acompañará todo el curso.

Paixase de aprendizaxe

En Ciencias Sociais a clase de 5ºcomezamos unha nova unidade didáctica sobre o universo.

A vaquiña polo que vale

Os alumnos de 2º comezaron tamén un novo proxecto

Cóbado con cóbado

A semana pasada a maxia entrou de novo nas aulas de primaria. Comezamos a traballar nos proxectos

Horario lectivo a partir de octubre

A partir de este jueves, 1 de octubre, ya comenzamos con el horario que va a ser habitual durante la mayor parte del curso.

Os pequenos de primeiro

Unha paisaxe de aprendizaxe é unha ferramenta de programación que busca a personalización da aprendizaxe, e que a través do asombro, o enigma e o reto busca potenciar a motivación, autonomía e o traballo cooperativo nos máis pequenos.

Os maiores da escola

Ainda que botamos de menos a disposición das aulas en grupos cooperativos sabemos que temos que adaptarnos a esta situación

Unos gomets lo más divertidos

El día a día de la escuela infantil continúa.

Vuelta al cole de 6º de infantil

Los alumnos de clase de Maribel ya están muy integrados en la vuelta al cole.

Nuevas rutinas en Primaria

Ya estamos con toda la maquinaria colegial en marcha. Ha sido un comienzo diferente, extraño, pero a la vez ilusionante, cargado de ilusión.